Levertijden

Voor de meeste bestellingen geldt: op werkdagen voor 16.00 uur besteld en betaald, dezelfde dag nog verstuurd. Voor sommige artikelen, geldt een langere levertijd, zoals een boek met een toekomstige release datum, dit staat dan vermeld bij het specifieke boek.

Voor de levering zijn we afhankelijk van de bezorgdiensten, maar we houden je per e-mail op de hoogte van de verzending.

Klachtenprocedure

Wat vervelend dat je een klacht hebt! Uiteraard doen we er vooraf alles aan om dit te vorkomen. Maar om je klacht zo snel mogelijk op te lossen kun je het beste contact opnemen met onze winkel, per mail (seinhorst@primeranet.nl) of telefoon. Het is uiteraard ook mogelijk om schriftelijk je klacht in te dienen. Om je verzoek snel en correct af te kunnen handelen willen wij je vragen om hierin de volgende gegevens te vermelden:

  • Naam

  • Adres
  • Woonplaats
  • Bestelnummer

Je kunt de klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

Primera Seinhorst

Jan van der Heijdenstraat 41ab

1223 BG  Hilversum

035-7856176   seinhorst@primeranet.nl

Dit mag zowel een klacht zijn over onze producten als over onze diensten. Zodra je klacht is ontvangen, sturen wij een ontvangstbevestiging. Binnen 14 dagen ontvang je telefonisch of via de e-mail een inhoudelijke reactie.

Let op MijnPrimera is een lokale site van onze verschillende winkels in het midden van het land.

 

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Het recht op herroeping geldt niet voor cadeaus met naam en foto, cadeaukaarten en digitale cadeaukaarten. Behalve als je aankoop onvolledig of beschadigd geleverd is, want is dit natuurlijk niet de bedoeling! Is dit toch het geval neem dan zo snel mogelijk na je ontdekking contact met ons op.

Wanneer je een product hebt gekocht dat niet onder bovengenoemde uitzonderingen valt, dan heb je het recht om binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling, van de aankoop af te zien. Na je melding dat je afziet van je aankoop, heb je nog 7 dagen om de reeds ontvangen artikelen terug te sturen. Het is niet mogelijk om een artikel te ruilen voor een vervangend artikel. verzendkosten voor retoursturen van verkeerd bestelde artikelen is voor eigen rekening.

 

Heb ik garantie op mijn bestelling?  

Voor alle producten die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat het product in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. Heb je een product ontvangen waarbij dit niet het geval is, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons, dan kijken we samen naar een oplossing.

 

Is je bestelling onvolledig of beschadigd geleverd?

Neem dan zo snel mogelijk na de ontdekking contact met ons op. Je kunt het dan binnen 7 dagen naar ons retourneren. Stuur je pakketje dan, samen met de pakbon of bestelbevestiging, naar het volgende adres:

MijnPrimera

Jan van der Heijdenstraat 41b

1223 BG  Hilversum

Stuur je ook even een mailtje naar seinhorst@primeranet.nl zodat we weten dat je bestelling retour komt?

 

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Heb je je bestelling retour gestuurd, omdat deze onvolledig of beschadigd was? Dan ontvang je zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug, maar uiterlijk binnen 7 dagen na de ontbinding van de overeenkomst. We betalen je terug via de betaalmethode waarmee je hebt betaald.

Heb je minder dan 25 % betaald met een Primera (Keuze) Cadeaukaart en de rest via een andere betaalmethode, dan ontvang je het volledige bedrag terug op je bankrekening